Ce presupune solutia de inchiriere copiatoare oferita?


Solutia de inchiriere multifunctionale oferita de noi reprezinta o solutie optima pentru orice companie care are un volum de printare lunar mediu si mare.Aceasta reprezinta achizitia unui abonament lunar scapand astfel de efortul financiar achizitionarii unui echipament nou profesional cu un cost de printare foarte mic. De asemenea, nu mai trebuie sa va faceti griji niciodata pentru consumabilele si mentenanta acestora.
Echipamentele sunt garantate pe intreaga perioada a contractului de inchiriere iar timpul de raspuns in cazul unei anomalii aparute in functionarea echipamentului este de max. 2 ore pe raza judetului Dambovita. In cazul in care reparatia necesita un timp prelungit asiguram inlocuirea echipamentului cu unul similar!
Echipamentul va fi monitorizat si se va livra la timp orice tip de consumabil este necesar pentru a mentine un raport de functionare cat mai mare. Gama de echipamente pot varia in functia de necesitatile fiecarei companii astfel:

- cu printare monocroma si color;

- pana la 80 pagini pe minut; 

- Format A4-A3-A0;

- cu copiere/tiparire automata fata-verso;

- cu optiuni complexe de fax

- scan to network/folder/cloud - PDF, Searchable PDF (optional), TIF, JPEG, XPS

Beneficiile rezultate din adoptarea acestui sistem de printare:

- reducerea substantiala a costurilor totale de operare,
- posibiliatea estimarii si bugetarii acestora pe termen lung,
- monitorizarea facila a costurilor pe echipamente si locatii,
- reducerea perioadelor de stationare a echipamentelor de printare,
- contravaloarea facturii va putea fi incadrata in bugetul de cheltuieli, ca si servicii, fiind deduse integral din venituri in baza contarctului, etc.

COSTURI:

- 8 euro/1.000 pagini  negru
- 70 euro/1.000 pagini color 


Preturile sunt exprimate in EURO si nu contin TVA. Echipamentele noi se vor oferi pentru un contract de min. 3 ani.
Pentru orice alt echipament va rugam sa ne contactati pentru a va oferi cea mai buna cotatie.