Extensii Garantie

Ce este o extensie de garantie?

Extensia de garantie este un serviciu contra cost, oferit de Flax Computers tuturor cumparatorilor, pentru a putea beneficia de prelungirea perioadei de garantie cu 12 sau 24 luni astfel:

Extensie Garantie +1 An - Prelungeste garantia produsului achizitionat cu 12 luni de la data expirarii garantiei acordate de producator.
Extensie Garantie +2 Ani - Prelungeste garantie produsului achizitionat cu 24 luni de la data expirarii garantiei acordate de producator. 

Urmatoarele categorii beneficiaza de acest serviciu:
- Laptop;
- Ultrabook;
- Tastaturi Laptop;
- Display Laptop;
- Sisteme;
- Servere
- Monitoare;
- Televizoare;
- Imprimante, Multifunctionale, Copiatoare;
- Tastaturi;
- Mouse;
- Boxe;
- Casti;
- Microfoane;
- UPS-uri;
- Switch-uri;
- Routere; 
- Sisteme Audio & Home Cinema. 

Cum se achizitioneaza?

Daca produsul ales pentru achizitie beneficiaza de acest serviciu, va puteti alege din pagina produsului sau in cosul de cumparaturi extensia de garantie dorita. Aceasta se va adauga la pretul produsului in momentul achitarii.

Cum beneficiez de garantia extinsa?

Serviciul este valabil doar pentru produsele cu care a fost achizitionat. Produsele trebuie sa fie in configuratia originala si sa nu fi suferit deteriorari sau interventii neautorizate.
Pentru a beneficia de extensia de garantie (+1 an sau + 2 ani) produsul trebuie sa respecte conditiile de garantie standard inscrise pe certificatul de garantie.
Acesta va fi preluat de catre Flax Computers gratuit tur-retur de la sediul D-vs si va fi reparat in termen de maxim 10 zile fara nici un alt cost suplimentar. 
Tot ce trebuie sa faceti D-vs este sa luati legatura cu departamentul nostru de service la telefon: 0372.030.465 sau pe mail la service@flax.ro sau rma@flax.ro. 
De asemenea, produsele pot fi aduse de catre beneficiar la sediul nostru din Str. Calea Domneasca Nr. 349, Targoviste, Dambovita. 

Timpul de nefunctionare prelungeste automat termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea clientului, in vederea ridicarii produsului sau livrarii produsului.