Services HP

Suport Premium+ HP

Suport proactiv pentru PC-urile echipelor care muncesc de oriunde și oricând

Limitați întreruperile cu Suport Premium+ HP (anterior Active Care), un serviciu inteligent cu analize predictive bazate pe AI, automatizare și suport 24/7 pentru cea mai rapidă reparație.2,6

Services HP

Când PC-urile dumneavoastră nu funcționează,
echipa nu poate să mai muncească

Minimizați timpul de nefuncționare de lucru când puteți identifica, preveni și rezolva problemele dispozitivelor angajaților de oriunde lucrează aceștia. Experții noștri sunt live și oferă suport tehnic 24/7 la distanță, răspuns rapid și reparații3 la fața locului pentru majoritatea notebook-urilor și desktop-urilor comerciale HP la nivel mondial.

Service HP

Analizele predictive mențin PC-urile în funcțiune

Analizele predictive identifică proactiv reparațiile necesare pentru a ajuta la minimizarea timpului de nefuncționare.

Service HP

Revenirea rapidă a angajaților la muncă

Alertele proactive notifică problemele potențiale ale PC-urilor. Automatizarea, suportul la distanță 24/7 și răspunsul rapid la fața locului accelerează remedierea.

Service HP

Programarea proactivă a reparațiilor pentru a menține angajații productivi

Monitorizați sănătatea dispozitivului pentru a identifica și programa reparațiile necesare înainte ca acestea să devină o problemă.

De ce Suport Premium+ HP?

Monitorizarea proactivă a sănătății dispozitivelor

Îmbunătățiți performanța dispozitivelor HP cu analize predictive bazate pe AI – toate dintr-un singur loc și ușor de utilizat.

Automatizare inteligentă

Angajații primesc alerte pe ecran cu recomandări de servicii proactive pentru a aborda și raporta problemele înainte de a afecta performanța dispozitivului sau a muncii.

Răspuns rapid la fața locului

Obțineți suport 24/7 la distanță și un tehnician de suport HP instruit care se deplasează la locațiile angajaților dvs.3

Opțiuni suplimentare pentru extinderea acoperirii suportului în situașii neprevăzute:

Protecție împotriva deteriorărilor accidentale

Reparați sau înlocuiți PC-ul dumneavoastră în cazul în care acesta este afectat de căderi accidentale, vărsări de lichide sau supratensiuni electrice.3,4

Aflați mai multe

Păstrarea suportului media defect

Atunci când dispozitivele de stocare cedează, păstrați controlul asupra suporturilor defecte într-un mod care respectă standardele dumneavoastră de securitate pentru protejarea datelor sensibile.3,4,5

Aflați mai multe

Suport pentru călătorii

Oferiți angajaților acces la ajutorul de care au nevoie — aproape oriunde s-ar afla — cu suport telefonic în limba locală și acoperire pentru asistență la fața locului în peste 90 de țări.3,4

Aflați mai multe

Extinderea duratei de viață a dispozitivului

Optimizați investițiile IT și reduceți impactul asupra mediului maximizând durata de viață a dispozitivelor dumneavoastră existente.3,4

Aflați mai multe

Aflați mai multe despre Suportul Premium+ HP

Note de subsol și clauze de declinare a răspunderii

Informațiile conținute aici pot suferi modificări fără notificare prealabilă. Singurele garanții pentru produsele și serviciile HP sunt cele prevăzute în declarațiile explicite de garanție care însoțesc aceste produse și servicii. Nimic din prezentul document nu trebuie interpretat ca reprezentând o garanție suplimentară. HP nu va fi responsabilă pentru erori tehnice sau editoriale sau pentru omisiuni conținute în acest document.

1. Nivelurile de servicii și timpii de răspuns pentru pachetele HP Care Packs pot varia în funcție de locația dumneavoastră geografică. Serviciul începe la data achiziției echipamentului hardware. Se aplică restricții și limitări. Pentru detalii, vizitați www.hp.com/go/cpc. Serviciile HP sunt guvernate de termenii și condițiile aplicabile ale serviciilor HP, furnizate sau indicate clientului în momentul achiziției. Clientul poate avea drepturi legale suplimentare conform legilor locale aplicabile, iar aceste drepturi nu sunt afectate în niciun fel de termenii și condițiile serviciilor HP sau de garanția limitată HP oferită împreună cu produsul dumneavoastră HP.

2. Informațiile predictive și suportul proactiv sunt disponibile doar cu HP Premium+ Support. Selectarea soluțiilor HP Workforce necesită un agent HP Insights pentru Windows, Mac și Android, disponibil pentru descărcare la https://admin.hp.com/software. Pentru cerințele complete ale sistemului și serviciile care necesită agentul, vă rugăm să vizitați https://admin.hp.com/requirements. Agentul colectează telemetrie și analize referitoare la dispozitive și aplicații care se integrează în platforma Workforce Experience și nu este vândut ca un serviciu independent. Este necesar acces la internet cu conectare la platforma Workforce Experience. HP respectă reglementările stricte GDPR privind confidențialitatea, iar platforma este certificată ISO27001, ISO27701, ISO27017 și SOC2 Tip2 pentru securitatea informațiilor.

3. Nivelurile de servicii și timpii de răspuns pot varia în funcție de locația dumneavoastră geografică.

4. Vândut separat sau ca opțiune suplimentară.

5. În cazul achiziționării opțiunii Defective Media Retention, discurile defecte vor fi păstrate de către client.

6. HP Essential Support, HP Premium Support și HP Premium+ Support sunt disponibile în momentul achiziționării dispozitivului. Nivelurile de servicii și timpii de răspuns pentru pachetele HP Care Packs pot varia în funcție de locația dumneavoastră geografică. Serviciul începe la data achiziției echipamentului hardware. Se aplică restricții și limitări. Pentru detalii, vizitați www.hp.com/go/cpc. Serviciile HP sunt guvernate de termenii și condițiile aplicabile ale serviciilor HP, furnizate sau indicate clientului în momentul achiziției. Clientul poate avea drepturi legale suplimentare conform legilor locale aplicabile, iar aceste drepturi nu sunt afectate în niciun fel de termenii și condițiile serviciilor HP sau de garanția limitată HP oferită împreună cu produsul dumneavoastră HP.