Services HP

Servicii de suport HP

Opțiuni flexibile de suport și reparații pentru device-uri, concepute pentru a menține afacerile în mișcare

Ajutați la prevenirea întreruperilor de productivitate și permiteți profesioniștilor IT să facă mai multe, cu suportul fiabil pentru PC-uri HP.

Mențineți oamenii și PC-urile dvs. la performanță maximă cu servicii flexibile de suport pentru desktop-uri și opțiuni de suport pentru notebook-uri, indiferent unde are loc munca.

Services HP
Service HP

Suport hardware

Depășiți garanțiile standard pentru dispozitive cu suport extins și analize predictive care ajută la maximizarea productivității angajaților.

Aflați mai multe

Alegeți din trei opțiuni flexibile:


Service HP
Esențial

Asistență accesibilă și de încredere


Bazați-vă pe suportul de calitate la distanță pentru a rezolva problemele PC-ului și pentru repararea dispozitivelor într-o unitate HP de specialitate.6

Service HP
Premium

Asistență IT rapidă, atunci când și unde aveți nevoie


Reveniți rapid la lucru, datorită asistenței la distanță de specialitate sau a unui tehnician HP trimis să repare dispozitivul la locația dumneavoastră.6

Service HP
Premium+

Remedierea predictivă a problemelor


Anticipați problemele dispozitivului cu un serviciu inteligent care utilizează informații predictive îmbunătățite de AI1, ticketing IT automatizat și suport 24/7 pentru cele mai rapide reparații.6

Contactați-ne
X
Essential Icon

Esențial


Asistență la distanță accesibilă, cu reparație în afara locației.

Premium Icon

Premium


Răspuns rapid, cu reparație la fața locului.

Premium Plus Icon

Premium+(denumit anterior HP Active Care)


Răspuns rapid, cu reparație la fața locului și monitorizarea stării de sănătate a dispozitivului.

Executarea Serviciului Raportarea incidentului 24 de ore, 7 zile pe săptămână online 24 de ore, 7 zile pe săptămână online 24 de ore, 7 zile pe săptămână online, asistență la distanță live sau generare automată de tichete
Asistență la distanță 9 ore, 5 zile pe săptămână prin chat online și telefon* 9 ore, 5 zile pe săptămână prin chat online și telefon* 24 de ore, 7 zile pe săptămână prin chat online și telefon*
Timp de răspuns Până la 10 zile lucrătoare2 Răspuns în următoarea zi lucrătoare2 Răspuns în următoarea zi lucrătoare2
Furnizarea serviciului
  • Diagnosticare de la distanță a problemelor
  • Ridicare și returnare sau reparație în afara locației (Return to Depot)
  • Diagnosticare de la distanță a problemelor
  • Reparație la fața locului
  • Diagnosticare de la distanță a problemelor
  • Reparație la fața locului
Protecție pentru Hardware și Date Funcții incluse n/a n/a
  • Monitorizarea stării de sănătate a dispozitivelor2
  • Tablou de bord cu analize predictive2
  • Prevenirea proactivă a problemelor
  • Alerte pentru utilizatori
  • Automatizarea generării de tichete I
Capabilități opționale suplimentare**
  • Protecție împotriva deteriorărilor accidentale
  • Extinderea duratei de viață a dispozitivelor
  • Protecție împotriva deteriorărilor accidentale
  • Extinderea duratei de viață a dispozitivelor
  • Păstrarea suporturilor defecte
  • Asistență în călătorii
  • Asistență pentru periferice (Solution Care Pack)
  • Protecție împotriva deteriorărilor accidentale
  • Extinderea duratei de viață a dispozitivelor
  • Păstrarea suporturilor defecte
  • Asistență în călătorii
  • Asistență pentru periferice (Solution Care Pack)
Durata Acoperirii Selectați durata acoperirii
  • Implicit 3 ani
  • 4 ani
  • 5 ani
  • Implicit 3 ani
  • 4 ani
  • 5 ani
  • Implicit 3 ani
  • 4 ani
  • 5 ani
Prețuri Variază în funcție de platforma hardware, opțiunile suplimentare și durata acoperirii.

Extinderea duratei de viață a dispozitivului

Extindeți durata de viață a dispozitivelor învechite prin actualizarea performanței și abordarea celor mai comune probleme care împiedică productivitatea angajaților prin serviciul HP Device Life Extension.

Extindeți bugetul IT prin creșterea duratei de viață a dispozitivelor7, permițându-vă să amânați costurile de înnoire a stocului fără a compromite performanța.

Îmbunătățiți experiențele de calcul lăsând HP să atenueze proactiv problemele de performanță ale dispozitivelor și să extindă suportul pentru flota dvs.

Contribuiți la obiectivele dvs. de sustenabilitate prin maximizarea duratei de utilizare a activelor IT, reducând astfel amprenta de carbon8 a calculatoarelor.

Acoperire suplimentară pentru neprevăzut


Suplimentați suportul dvs. cu opțiuni personalizate care permit forței dvs. de muncă să fie oriunde.

Service HP

Protecție împotriva daunelor accidentale


Reparați sau înlocuiți PC-ul dumneavoastră atunci când căderile accidentale, vărsările sau suprasarcinile electrice afectează dispozitivul.4

Aflați mai multe
Service HP

Păstrarea suportului media defect


Mențineți controlul asupra datelor dumneavoastră sensibile. Păstrați hard disk-ul dacă este defect și necesită înlocuire în perioada de garanție.4,5

Aflați mai multe
Service HP

Asistență în călătorie


Oferiți suport pentru dispozitive în peste 90 de țări din întreaga lume atunci când angajații călătoresc în interes de serviciu.4

Aflați mai multe
Service HP

Suport post-garanție

Extindeți investiția tehnologică. Mențineți dispozitivele existente în funcțiune optimă și obțineți mai mult timp pentru a planifica următoarea împrospătare a flotei extinzând acoperirea garanției cu un an suplimentar cu Suport post-garanție.7,8

Lăsați-ne să vă ajutăm să găsiți pachetele de suport HP Care Pack potrivite pentru nevoile dvs. de afaceri

Note de subsol și clauze de declinare a răspunderii

1. Informațiile predictive și suportul proactiv sunt disponibile exclusiv cu HP Premium+ Support. Soluțiile selectate HP Workforce necesită un agent HP Insights pentru Windows, Mac și Android, disponibil pentru descărcare la https://admin.hp.com/software. Pentru cerințele complete ale sistemului și serviciile care necesită agentul, vizitați https://admin.hp.com/requirements. Agentul colectează telemetrie și analize referitoare la dispozitive și aplicații care se integrează în platforma Workforce Experience și nu este vândut ca serviciu independent. Este necesar acces la internet cu conexiune la platforma Workforce Experience. HP respectă reglementările stricte de confidențialitate GDPR, iar platforma este certificată ISO27001, ISO27701, ISO27017 și SOC2 Tip 2 pentru Securitate a Informațiilor.

2. Nivelurile de servicii și timpii de răspuns pentru HP Care Packs pot varia în funcție de locația geografică. Serviciul începe în data achiziționării hardware-ului. Se aplică restricții și limitări. Pentru detalii, vizitați www.hp.com/go/cpc. Serviciile HP sunt reglementate de termenii și condițiile aplicabile HP furnizate sau indicate clientului la momentul achiziției. Clientul poate avea drepturi legale suplimentare conform legislației locale aplicabile, iar aceste drepturi nu sunt afectate în niciun fel de termenii și condițiile HP sau de Garanția Limitată HP furnizată împreună cu produsul HP.

3. Suportul post-garanție poate fi achiziționat pentru a extinde protecția dispozitivelor deja deținute.

4. Vândut separat sau ca caracteristică opțională. Protecția împotriva daunelor accidentale trebuie achiziționată în momentul achiziției dispozitivului. Alte Care Packs trebuie achiziționate în termen de 30 de zile de la achiziția dispozitivului.

5. Dacă se achiziționează Păstrarea mediilor defecte, orice hard disk-uri înlocuite vor fi păstrate de client.

6. HP Essential Support, HP Premium Support și HP Premium+ Support sunt disponibile la momentul achiziției dispozitivului. Nivelurile de servicii și timpii de răspuns pentru HP Care Packs pot varia în funcție de locația geografică. Serviciul începe în data achiziționării hardware-ului. Se aplică restricții și limitări. Pentru detalii, vizitați www.hp.com/go/cpc. Serviciile HP sunt reglementate de termenii și condițiile aplicabile HP furnizate sau indicate clientului la momentul achiziției. Clientul poate avea drepturi legale suplimentare conform legislației locale aplicabile, iar aceste drepturi nu sunt afectate în niciun fel de termenii și condițiile HP sau de Garanția Limitată HP furnizată împreună cu produsul HP.

7. Capabilitatea de Extindere a Duratei de Viață a Dispozitivului HP este destinată PC-urilor comerciale HP. Partenerii certificați HP vor efectua diagnostice funcționale, eliminarea datelor, curățarea interioară și exterioară, vor îmbunătăți performanța dispozitivului, vor realiza reimaginări și vor efectua actualizări ale platformei. Acest serviciu este disponibil ca un Care Pack atunci când este vândut împreună cu hardware nou sau pentru dispozitive existente prin achiziția sa în perioada de eligibilitate pentru Post Warranty. Consultați fișa tehnică pentru detalii complete.

8. TCO Certified, Impacturi și Perspective - Managementul Circular IT în Practică, 9 iunie 2020. Informațiile conținute aici sunt supuse modificărilor fără notificare prealabilă. Singurele garanții pentru produsele și serviciile HP sunt stabilite în declarațiile de garanție expres furnizate împreună cu aceste produse și servicii. Nimic din cele de mai sus nu ar trebui interpretat ca o garanție suplimentară. HP nu va fi răspunzător pentru erori tehnice sau editoriale sau omisiuni conținute în acest document.

Informațiile conținute aici sunt supuse modificărilor fără notificare prealabilă. Singurele garanții pentru produsele și serviciile HP sunt stabilite în declarațiile de garanție expres furnizate împreună cu aceste produse și servicii. Nimic din cele de mai sus nu ar trebui interpretat ca o garanție suplimentară. HP nu va fi răspunzător pentru erori tehnice sau editoriale sau omisiuni conținute în acest document.