
Servicii de suport HP
Opțiuni flexibile de suport și reparații pentru device-uri, concepute pentru a menține afacerile în mișcare
Ajutați la prevenirea întreruperilor de productivitate și permiteți profesioniștilor IT să facă mai multe, cu suportul fiabil pentru PC-uri HP.
Mențineți oamenii și PC-urile dvs. la performanță maximă cu servicii flexibile de suport pentru desktop-uri și opțiuni de suport pentru notebook-uri, indiferent unde are loc munca.

Extinderea duratei de viață a dispozitivului
Extindeți durata de viață a dispozitivelor învechite prin actualizarea performanței și abordarea celor mai comune probleme care împiedică productivitatea angajaților prin serviciul HP Device Life Extension.

Extindeți bugetul IT prin creșterea duratei de viață a dispozitivelor7, permițându-vă să amânați costurile de înnoire a stocului fără a compromite performanța.
Îmbunătățiți experiențele de calcul lăsând HP să atenueze proactiv problemele de performanță ale dispozitivelor și să extindă suportul pentru flota dvs.
Contribuiți la obiectivele dvs. de sustenabilitate prin maximizarea duratei de utilizare a activelor IT, reducând astfel amprenta de carbon8 a calculatoarelor.




-
Absolut
Obțineți o soluție de securitate robustă pentru a proteja datele și dispozitivele — în sau în afara rețelei corporative.4
-
Dispoziția activelor
Utilizați sau reciclați dispozitivele IT la sfârșitul ciclului de utilizare de la orice furnizor.4
-
Pachet de soluții
Adăugați acoperire suplimentară pentru până la 6 accesorii care se atașează la hardware-ul dvs. pentru a sprijini mediul dvs. de lucru de oriunde.4
-
Servicii prioritare HP
Îmbunătățiți performanța echipei cu suport global premium de la experții HP care lucrează cu angajații dvs. astfel încât să reveniți rapid la muncă.4
Lăsați-ne să vă ajutăm să găsiți pachetele de suport HP Care Pack potrivite pentru nevoile dvs. de afaceri
Note de subsol și clauze de declinare a răspunderii
1. Informațiile predictive și suportul proactiv sunt disponibile exclusiv cu HP Premium+ Support. Soluțiile selectate HP Workforce necesită un agent HP Insights pentru Windows, Mac și Android, disponibil pentru descărcare la https://admin.hp.com/software. Pentru cerințele complete ale sistemului și serviciile care necesită agentul, vizitați https://admin.hp.com/requirements. Agentul colectează telemetrie și analize referitoare la dispozitive și aplicații care se integrează în platforma Workforce Experience și nu este vândut ca serviciu independent. Este necesar acces la internet cu conexiune la platforma Workforce Experience. HP respectă reglementările stricte de confidențialitate GDPR, iar platforma este certificată ISO27001, ISO27701, ISO27017 și SOC2 Tip 2 pentru Securitate a Informațiilor.
2. Nivelurile de servicii și timpii de răspuns pentru HP Care Packs pot varia în funcție de locația geografică. Serviciul începe în data achiziționării hardware-ului. Se aplică restricții și limitări. Pentru detalii, vizitați www.hp.com/go/cpc. Serviciile HP sunt reglementate de termenii și condițiile aplicabile HP furnizate sau indicate clientului la momentul achiziției. Clientul poate avea drepturi legale suplimentare conform legislației locale aplicabile, iar aceste drepturi nu sunt afectate în niciun fel de termenii și condițiile HP sau de Garanția Limitată HP furnizată împreună cu produsul HP.
3. Suportul post-garanție poate fi achiziționat pentru a extinde protecția dispozitivelor deja deținute.
4. Vândut separat sau ca caracteristică opțională. Protecția împotriva daunelor accidentale trebuie achiziționată în momentul achiziției dispozitivului. Alte Care Packs trebuie achiziționate în termen de 30 de zile de la achiziția dispozitivului.
5. Dacă se achiziționează Păstrarea mediilor defecte, orice hard disk-uri înlocuite vor fi păstrate de client.
6. HP Essential Support, HP Premium Support și HP Premium+ Support sunt disponibile la momentul achiziției dispozitivului. Nivelurile de servicii și timpii de răspuns pentru HP Care Packs pot varia în funcție de locația geografică. Serviciul începe în data achiziționării hardware-ului. Se aplică restricții și limitări. Pentru detalii, vizitați www.hp.com/go/cpc. Serviciile HP sunt reglementate de termenii și condițiile aplicabile HP furnizate sau indicate clientului la momentul achiziției. Clientul poate avea drepturi legale suplimentare conform legislației locale aplicabile, iar aceste drepturi nu sunt afectate în niciun fel de termenii și condițiile HP sau de Garanția Limitată HP furnizată împreună cu produsul HP.
7. Capabilitatea de Extindere a Duratei de Viață a Dispozitivului HP este destinată PC-urilor comerciale HP. Partenerii certificați HP vor efectua diagnostice funcționale, eliminarea datelor, curățarea interioară și exterioară, vor îmbunătăți performanța dispozitivului, vor realiza reimaginări și vor efectua actualizări ale platformei. Acest serviciu este disponibil ca un Care Pack atunci când este vândut împreună cu hardware nou sau pentru dispozitive existente prin achiziția sa în perioada de eligibilitate pentru Post Warranty. Consultați fișa tehnică pentru detalii complete.
8. TCO Certified, Impacturi și Perspective - Managementul Circular IT în Practică, 9 iunie 2020. Informațiile conținute aici sunt supuse modificărilor fără notificare prealabilă. Singurele garanții pentru produsele și serviciile HP sunt stabilite în declarațiile de garanție expres furnizate împreună cu aceste produse și servicii. Nimic din cele de mai sus nu ar trebui interpretat ca o garanție suplimentară. HP nu va fi răspunzător pentru erori tehnice sau editoriale sau omisiuni conținute în acest document.
Informațiile conținute aici sunt supuse modificărilor fără notificare prealabilă. Singurele garanții pentru produsele și serviciile HP sunt stabilite în declarațiile de garanție expres furnizate împreună cu aceste produse și servicii. Nimic din cele de mai sus nu ar trebui interpretat ca o garanție suplimentară. HP nu va fi răspunzător pentru erori tehnice sau editoriale sau omisiuni conținute în acest document.